Ułatwienia dostępu

Zasady obsługi klienta w MCK

ZASADY OBSŁUGI KLIENTA

obowiązujące w Miejskim Centrum Kultury


W celu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa osób odwiedzających MCK oraz naszych pracowników przedstawiamy zasady obowiązujące w naszym budynku:

  • MCK czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
  • Klienci zobowiązani są przychodzić w maseczkach na twarzy, przy wejściu należy zdezynfekować ręce,
  • Wszelkie sprawy klient zobowiązany jest zakomunikować w sekretariacie MCK,
  • Po zaanonsowaniu / zakomunikowaniu sprawy w sekretariacie MCK, klient oczekuje w holu na zejście pracownika Impresariatu lub innego działu instytucji - zakazuje się samowolnego przemieszczania się klienta do poszczególnych Działów MCK,
  • Impresariat Artystyczny MCK w ramach sprzedaży biletów czynny jest od poniedziałku do środy w godzinach 9:00 - 12:00,
  • Zaleca się komunikację telefoniczną w sprawach nie wymagających osobistego kontaktu z pracownikami Impresariatu lub innego działu MCK.

Telefony do kontaktu:
Centrala MCK - 41 253 14 82
Sekretariat / Portiernia - 531 619 988
Impresariat artystyczny - 500 199 710
Instruktor - 788 758 999

W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań - pracownicy MCK służą Państwu pomocą.

 

zasady obslugi klienta w MCK cover

Adres

Miejskie Centrum Kultury
im. Leopolda Staffa

ul. Słowackiego 25,
26-110 Skarżysko-Kamienna

dyr Agnieszka Włodarczyk-Mazurek

Informacje kontaktowe

Email: mck@mck.skarzysko.pl

            dyrektor@mck.skarzysko.pl

            impresariat@mck.skarzysko.pl

Telefon: +48 (41) 25 31 482