Ułatwienia dostępu

ZGŁOSZENIA STOISK NA DNI MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ 2025

ZGŁOSZENIA STOISK NA DNI MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ 2025

Już 29 czerwca 2025 r. zapraszamy na wyjątkowe Dni Miasta Skarżyska-Kamiennej, które odbędą się na stadionie KKS RUCH przy al. Piłsudskiego 57 w Skarżysku-Kamiennej.

Wydarzenie będzie odbywało się w godzinach 15:00 - 22:30 i będzie pełne atrakcji dla każdego – dla dzieci, młodzieży i całych rodzin.

Trwa nabór stoisk handlowych i wystawienniczych!

Firmy, instytucje oraz osoby zainteresowane udziałem w charakterze wystawcy zapraszamy do zgłoszeń.

W załączniku znajdują się:

Regulamin udziału
Karta zgłoszenia

Termin zgłoszeń: do 20 czerwca 2025 r.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uwaga - liczba miejsc jest ograniczona.

Organizator zastrzega sobie prawo do wyboru i rozmieszczenia stoisk.

W programie wydarzenia m.in.: strefa gastronomiczna, strefa zabaw dla dzieci, występy lokalnych artystów, taniec, sport - i wiele innych atrakcji.

Szczegóły już wkrótce - plakat wydarzenia w przygotowaniu.

 


Pliki do pobrania

         
 Regulamin       

 Karta zgłoszeń
     

 

Regulamin stanowisk Handlowo / Wystawienniczych

w ramach organizowanych przez

Miejskie Centrum Kultury im. Leopolda Staffa

Dni Miasta Skarżyska-Kamiennej 2025”,

 które odbędą się w dniu

29 czerwca 2025 r.

 

§ 1
  1. Organizatorem imprezy jest Miejskie Centrum Kultury im. Leopolda Staffa, z siedzibą ul. Słowackiego 25, 26-110 Skarżysko-Kamienna
  2. Data i czas trwania wydarzenia: 06.2025 r. od godz. 15:00 do 22:30 Miejsce: Stadion „KKS RUCH”, Aleja Piłsudskiego 57, 26-110 Skarżysko-Kamienna
  3. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
    1. imprezie – należy przez to rozumieć imprezę o nazwie:
      „Dni Miasta Skarżyska-Kamiennej 2025 r.”
    2. terenie imprezy – należy przez to rozumieć teren, na którym odbywają się „Dni Miasta Skarżyska-Kamiennej 2025 r.”, Stadion „KKS RUCH ” w Skarżysku-Kamiennej.
    3. handlowiec – należy przez to rozumieć podmiot wystawiający swoje stoisko sprzedażowe podczas imprezy
    4. wystawca - należy przez to rozumieć podmiot wystawiający swoje stoisko promocyjno-reklamowe podczas imprezy

 

§ 2

Stanowiska handlowo/wystawiennicze

Organizator ze względu na ograniczoną powierzchnię handlowo/wystawienniczą zastrzega sobie prawo wyboru, oraz rozplanowania rozmieszczenia poszczególnych stanowisk handlowo/wystawienniczych (brak możliwości wystawienia stoisk gastronomicznych) – z tego tytułu Handlowcy/Wystawcy  nie przysługują żadne roszczenia.

§ 3

Warunki uczestnictwa

  1. Pierwszeństwo udziału w charakterze Handlowca/Wystawcy mają firmy lub osoby fizyczne które zadeklarowały udział sponsorski w realizacji imprezy poprzez przekazanie wkładu rzeczowego na rzecz realizacji imprezy lub sfinansowania wydatków związanych z realizacją imprezy .
  2. Rezerwacja stanowiska następuje po wpłynięciu prawidłowo wypełnionej Karty Zgłoszenia Handlowca/Wystawcy (załącznik nr 1) do siedziby Organizatora do dnia 20.06.2025 r. , lub na adres

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Karta powinna być wypełniona oraz podpisana przez osobę upoważnioną do zawierania umów w imieniu Handlowca/Wystawcy.

  1. Przekazanie Organizatorowi wypełnionej Karty Zgłoszenia jest równoznaczne z bezwzględną akceptacją niniejszego regulaminu przez Wystawcę.
  2. Organizator zobowiązuje się poinformować osoby, które przesłały wypełnioną Kartę Zgłoszenia Handlowca/Wystawcy o możliwości lub braku możliwości uczestniczenia w imprezie w terminie 5 dni od dnia zamknięcia listy zgłoszeń.

Opłata akredytacyjna (dotyczy stoisk handlowych) wynosi:

  • stoisko do 3 mb – 200,00zł
  • do 6 mb – 400,00 zł
  • do 12 mb – 800,00 zł
  • powyżej 12 mb – 1000,00 zł

Opłatę należy uiścić najpóźniej do 24 czerwca 2025 r. na konto :

Velo Bank S.A.

96 1560 0013 2133 7451 4000 0001

z dopiskiem „opłata za wynajem stoiska handlowego”

lub do 24 czerwca  2025 r .do godziny 14:00 wpłata gotówkowa do kasy MCK.

§ 4

Obowiązki Handlowca/Wystawcy

  1. Handlowcy/Wystawcy we własnym zakresie zapewniają sobie dostęp do wody, krzeseł, stołów oraz innego sprzętu potrzebnego do wystawienia stanowiska na czas imprezy – w tym zakresie nie przysługują żadne roszczenia.
  2. Przygotowanie stoiska musi zakończyć się najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem imprezy.
  3. Demontaż stanowiska przed oficjalnym zakończeniem imprezy – określonym w programie imprezy jest możliwy tylko za zgodą Organizatora.
  4. Handlowiec/Wystawca oświadcza, że sprzęt oraz wyposażenie, które jest użytkowane na potrzeby stanowiska oraz udostępniane uczestnikom imprezy posiada wszelkie atesty zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawa (zwłaszcza w kwestii związanej z bezpieczeństwem imprezy).
  5. Zabrania się parkowania wszelkich pojazdów na drogach ewakuacyjnych i dojazdowych, bądź zastawiania ich jakimikolwiek przedmiotami.
  1. W przypadku rezygnacji przez Handlowca/Wystawcę z udziału w imprezie,  nie przysługuje zwrot dokonanej opłaty akredytacyjnej. Jednocześnie Organizator jest uprawniony do przekazania miejsca na Stoisko handlowo/wystawiennicze na rzecz innego zainteresowanego .
  2. Handlowcy/Wystawcy zobowiązani są do utrzymania czystości i porządku na terenie działalności ,oraz pozostawienia miejsca w czystości po zakończeniu imprezy.
  3. Nie przestrzeganie niniejszego Regulaminu stanowić będzie podstawę do żądania natychmiastowego opuszczenia terenu imprezy.
§ 5

Obowiązki Organizatora

  1. Organizator zapewni powierzchnię handlowo/wystawienniczą w dniu imprezy zgodnie z ustalonym planem rozmieszczenia stanowisk.
  2. Organizator zapewni czas potrzebny do przygotowania stoiska w dniu imprezy.
  3. Organizator zadba o odpowiednią organizację oraz oprawę artystyczną imprezy.
  4. Organizator będzie promował imprezę poprzez reklamę i promocję w mediach (prasa, radio, telewizja, internet, reklama zewnętrzna).
  5. Organizator nie wyraża zgody na działania handlowo/wystawiennicze oraz promocyjno - reklamowe firm, usług i produktów, które nie zostały wcześniej uzgodnione z Organizatorem.
  6. Organizator zapewnia dostęp do prądu, zgodnie z zapisem w karcie zgłoszenia.
§ 6

Ochrona i Ubezpieczenie

  1. Organizator zapewnia ochronę terenu imprezy.
  2. Organizator nie odpowiada za uszkodzenia ekspozycji przed, w trakcie i po zakończeniu imprezy.
  3. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane kradzieżą, ogniem, wichurą, uderzeniem pioruna, eksplozją, zalaniem wodą, przerwą w dostawie prądu, wody i innymi przyczynami losowymi.
  4. Handlowiec/Wystawca zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia Organizatorowi powstałej szkody.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu i miejsca planowanej imprezy w uzasadnionych przypadkach – z tego tytułu nie przysługuje prawo roszczeń wobec Organizatora. Organizator zobowiązuje się poinformować o zmianie miejsca lub terminu imprezy.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.

Adres

Miejskie Centrum Kultury
im. Leopolda Staffa

ul. Słowackiego 25,
26-110 Skarżysko-Kamienna

dyr Agnieszka Włodarczyk-Mazurek

Informacje kontaktowe

Email: mck@mck.skarzysko.pl

            dyrektor@mck.skarzysko.pl

            impresariat@mck.skarzysko.pl

Telefon: +48 (41) 25 31 482

Portale społecznościowe

Galeria zdjęć